Monday, October 13, 2008

Perkenalan..

Salam..nothing much to say..actually saya mmg x tahu langsung ttg blog nie..tapi tgok orang lain leka sgt dgn blog2 diorang, so teringin gak nak cuba..semua nie hasil usaha dari kak na( kakak angkat saya), dialah yang sedaya upaya pursuade saya dlm mengendalikan blog nie..thanx kak na..emm, as an intro, saya cite sal diri saya lah..
Actually xde yang menarik pun psal saya, saya anak terengganu yang dilahirkan pada 4 januari 1987, jam 8.30 pagi di hospital besar K TRG..Ayah saya berasal dari Lenggong, Perak..Mak lak berasal dari Terengganu..Mereka berkahwin atas pengiraan keluarga..saya anak bongsu dari 3 beradik..dapat pendidikan awal dari SK Wakaf Tapai, pendidikan menengah di SMK Kompleks Gong Badak, sambung ke peringkat Diploma di UDM dalam bidang Pengajian Bahasa Inggeris Sbg Bahasa Kedua (TESL), Sekarang tggu bulan 12 nie utk Disember intake kat UITM..
sementara pgi sambung belajar, saya sekarang duk tanam anggur kat umah..tolong mak doing house work..daily lak tu..hehe..tapi oklah, perempuan kan..boring gak rasa, tapi nak buat mcmana kan..??.cukuplah buat time nie, a little bit sal saya..to be continue next..adios..

2 comments:

marinahunny said...

waaahhh...dh pndai daaaahhh.hehehe kan dh kata..hari2 kena update tau nanti k.na bg award...letak lah gmbo2 banyak skit kasi meriah..nanti k.na tolong promote blog mei k...cahiyok ! chaiyok!

Pakcik Botak said...

wow dah pandai berblog sekarang........jangan lupa belanja makan kita orang nanti...

MC D ke...KFC ke
hehehehehhe
jangan kena kacau sudah le,,,
SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOGGERS!!